Karburanti në rusi po bëhet shumë më i kushtueshëm për dekada me radhë, pavarësisht luhatjeve të çmimeve të naftës, Magnufuel kështu që shqetësimi i klimës ekonomike të gazit po vjen të jetë më i përshtatshëm çdo vit. Ka disa mënyra komente të thjeshta për të ulur në mënyrë dramatike marrjen e karburantit ose naftës, që nënkupton ruajtjen e parave të gatshme. Automobili investon çmimi një nga më të gjithë fast begin me vendin.
Për të përshpejtuar një makinë të rëndë dhe kamion, vendosja më e padobishme ku te blej është përdorur nga pikëpamja e klimës ekonomike: shpejtësi të larta të motorit të inkorporuar me ingranazhe të reduktuara. Në këtë skenar, shqip ton në motor është shumë më tepër se kur ruan një shpejtësi uniforme Magnufuel ose me një grup të qetë të goditjes. Një përshpejtim i mprehtë për tejkalimin përkon mënyrë për të djegur tepricën. Pasi shqip të keni mësuar në të vërtetë të gazoni pa nevojë, mund të zvogëloni përdorimin e gazit me disa litra për 100 km! Vozitja në një ritëm të çrregullt me ndalesa të papritura duhet të shmanget shtesë.
Magnufuel Përbërja – si ta përdorni – si funksionon?
Mundohuni të ruani gamën tuaj dhe të zhvendoseni për të siguruar që duhet të uleni sa më poshtë që të jetë Magnufuel e mundur për shkak të automjetit përpara. Për shembull, kur lëvizni në trafik të dendur në internet me shpejtësi të reduktuar, përpiquni të ruani një ritëm të tillë lëvizjeje në mënyrë që të mos keni nevojë të shtypni frenën sa herë që dritat e frenave ndriçojnë para jush. Duke u rrotulluar pak më shumë, ju ulni marrjen e gazit.
Në rastin e” automatizuar”, shumë pak varet nga shoferi i automjetit (por ende varet!), përbërje megjithatë “mekanika” hap mundësi të mëdha për kursime. Pavarësisht nga lloji i transmetimit, koncepti i përgjithshëm është se është thelbësore të zhvendoset pajisja më e madhe e mundshme, si të përdorni në lidhje me shpejtësinë e lëvizjes lejon. Vetë transmetimet moderne automatike ndryshojnë në shpejtësi të lartë në çdo ngjarje të përshtatshme.
Magnufuel – komente – forum – rishikimet
Ju nuk do të kërkojë për të shfrytëzuar zgjedhjen e zgjedhjes pajisje me dorë operuar. Gjërat e rëndësishme është Magnufuel të mos kaloni në modalitetin e aktiviteteve sportive dhe të mos bëni një “goditje” (një klikim i mprehtë në përshpejtues). Në këto raste, opinionet përdoren norma të larta të motorit dhe të gjitha kursimet humbasin. Në një automobil me” teknikë”, vetë shoferi duhet të ndiejë me të vërtetë minutën më të hershme të mundshme për të ndryshuar komente në marshin e mëposhtëm.
Kjo do të thotë, rishikimet nuk duhet të “ngjitni” menjëherë të pestën pas transmetimit të parë. Me një lëvizje të qetë, rrotullimet mbi 2000 janë tashmë një arsye për të ndryshuar. Një automatik forum me një transmetim manual është padyshim tepër i përballueshëm sesa një automatik me një transmetim automatik. Në të fundit, rishikimet ka shumë më tepër humbje të energjisë së transmetimit, plus është elementare më e rëndë, dhe kg-të e shtuara janë një shpenzim i shtuar.
Magnufuel – Albania – ne shitje – origjinal
Për arsye të krahasueshme, një makinë me një rrotë ha më pak karburant sesa një makinë me katër rrota. Mbani Magnufuel në mend se skenari këtu është i dyfishtë: ndonjëherë, lëvizja me të gjitha rrotat konsumon shumë më tepër karburant, origjinale ndërsa në të tjerat e kursen atë. Ne po flasim për makina me makinë plug-in me të gjitha rrotat (pothuajse të gjitha kryqëzimet e ditëve moderne dhe shumë suv kanë pikërisht këtë dizajn). Në asfalt, albania ka kuptim të mirë të ndryshoni albania transmetimin në modalitetin 2wd-duke bërë këtë sistemi nuk do të përdorë nyjet që transferojnë në boshtin e 2-të dhe harxhojnë energji mbi to.
Përdorimi Magnufuel me siguri do të ulet të paktën pak. është një çështje tjetër-jashtë ne shitje rrugës ose në stinën e dimrit. Cilësimi 4wd mund të jetë më efektiv jo vetëm nga pikëpamja e sigurisë dhe sigurisë, blej megjithatë edhe ekstra ekonomik thjesht si rezultat i mungesës së rrëshqitjes. Lejo nuk është neglizhencë që nëse në vendosjen 2wd ju menjëherë të ulni makinat dhe kamionin në baltë ose borë, pas kësaj humbja e karburantit dhe kohës do të jetë e pakrahasueshme e madhe.
Magnufuel – çmimi – ku të blini
Kur automjeti është në punë, merret pak gaz – më pak se një litër në orë. Megjithatë, konsumi për kilometër me siguri do të jetë maksimal: nuk po shkoni askund. Karburanti fluturon Magnufuel pa qëllim drejt e në tubacion! Nuk është rastësi që shumica e prodhuesve të automjeteve pajisin dizajne bashkëkohore çmimi me sisteme start/stop që fikin motorin gjithashtu gjatë një ndërprerjeje të shkurtër në një semafor. Shumica e drejtuesve të automjeteve ruse nuk kanë një sistem të tillë, megjithatë ju mund ta imitoni atë-duke fikur çmimi me dorë motorin gjatë ndërprerjes.
Një minimum prej, kjo është padyshim ajo që duhet të bëni nëse përfaqësoni më shumë se një minutë. Në disa automobila me një sistem të rikuperimit të energjisë, Magnufuel motori fiket menjëherë edhe gjatë ndalimit me shpejtësi rreth 20 km/orë. Në asnjë rast nuk mund ta bëni këtë me dorë: përforcuesi i frenave të fshesës me korrent ku te blej dhe drejtimi i energjisë me siguri do të fiken. Dhe nëse ka një sistem shërimi, nuk do të ketë probleme të tilla. Detyra kryesore e këtij objekti të nyjeve është të përdorë fuqinë e frenimit për të ngarkuar baterinë, dhe kjo gjithashtu ka një efekt të favorshëm në gjendjen ekonomike të karburantit, sepse gjeneratori kryesor është përdorur më pak.
Magnufuel – kundërindikacione
Epo, gjatë rrugës, gjithashtu shumë më pak pads frenave janë shpenzuar dhe motori është shumë më pak i përfshirë. Sa më i reduktuar të jetë stresi, Magnufuel aq më e lartë është rezistenca e rrotullimit të rrotave, dhe për këtë arsye aq më i lartë është përdorimi i gazit.
Nën– të mbushura me goma ajri janë armiqtë kundërindikacionet e një drejtuesi mjeti ekonomik. Megjithatë, nuk ia vlen as të pomponi goma (nuk është pa rrezik). Stresi duhet të korrespondojë me atributet e specifikuara në udhëzimet e funksionimit (zakonisht ato përsëriten gjithashtu në etiketën e afisheve në derën e derës së përparme ose në kapakun e enës së gazit). Nga rruga, vetë modeli i gomave gjithashtu ka një efekt të fortë në konsumin e karburantit. Klubi gjerman i makinave adac kreu teste, gjatë të cilave mësoi se gomat me rezistencë shumë më pak lëvizëse mund të ulin konsumin e karburantit me 0.5 litra/ 100 km.